Sunday, July 9, 2017

Lukaku Diakui Memiliki Bakat Yang Layak Menyertai MU

Berita-Bola-Terkini


Berita Bola Terkini - Lukaku diakui  memiliki bakat yang layak menyertai MU. Tetapi penyerang berusia dua puluh empat tahun masih dianggap perlu untuk membuktikan dirinya secara konsisten.

Romelu Lukaku satu langkah lagi menyertai Manchester United . Pemindahan telah dipersetujui 'Manchester United ' dengan klub Everton, dengan hanya menyelesaikan butiran pergerakan itu dan mengumumkan secara rasmi.

Dalam kualiti, penyerang berusia dua puluh empat  tahun dipanggil tidak diragukan potensinya. Tetapi Romelu Lukaku dianggap masih perlu kelihatan lebih konsisten, terutama sekarang akan muncul pada tahap yang lebih tinggi dengan Manchester United.

"Sekiranya Aku seorang pemain di bilik persalinan United, Aku mahu lebih konsisten dari dia setiap kali Aku melihatnya secara langsung, dia agak mengecewakan, Aku  melihat beberapa persembahan yang baik, melihatnya menghancurkan pertahanan, dan kemudian Aku  melihat sedikit Dari prestasi yang tidak menentu darinya, kata bekas bek klub Arsenal Martin Keown memetik Express.


DiBaca Juga : Lukaku Pindah Ke Manchester united Karena Mourinho

Romelu Lukaku  akan menjadi MU utama di musim depan dalam misi untuk bersaing untuk gelaran Liga Perdana dan juga untuk muncul kompetitif dalam Liga Juara-Juara. Terdapat beban yang tidak dapat dinafikan daripada tempoh di klib  Everton.

Musim lalu Romelu Lukaku  menjaringkan dua puluh lima  gol dari tiga puluh tujuh  penampilan dalam liga. Hanya empat daripadanya menjaringkan gol ke atas lima pasukan teratas, satu rekod yang dijangka meningkat musim depan.

"Ia menarik kerana Aku  fikir jika Jose Mourinho  boleh membuatnya menyala setiap minggu, maka dia akan menjadi bakat yang hebat, tetapi Aku  fikir pemain juga perlu mencabarnya," kata Keown.

"Apabila anda menyertai  MU segala-galanya perlu dikerahkan setiap minggu dan pemain tengah di Manchester United sepatutnya mengambil pasukan masuk. Dengan Wayne  Rooney meninggalkan ketika dia tiba, ada lubang besar untuk mengisi dan tekanannya berada di bahunya.

"Aku rasa dia akan bertindak balas terhadap tekanan itu dan Aku  fikir ini adalah keputusan yang tepat untuknya dalam kerjayanya." MU adalah kelab besar tetapi dia perlu membuktikan kepada Jose Mourinho dan dirinya sendiri bahawa dia adalah pembeli yang tepat dan bersedia mengambil tindakan untuk mereka, "katanya.


DiBaca Juga : Kesuksesan Besar Menunggu Seorang Lukaku Di Manchester United 
 

0 komentar: