Friday, June 30, 2017

Vidal Tidak Pernah Mengejek Portugal

Berita-Bola-Terkini


Berita Bola Terkini - Pemain tengah Chile, Vidal menafikan mengulas negatif mengenai striker Portugal, Cristiano Ronaldo. Itu kerana terjemahan itu salah.

Menjelang separuh akhir Piala Konfederasi 2017,
Arturo Vidal  mengumumkan 'Cristiano Ronaldo tidak wujud'. Rupa-rupanya, pemain Bayern Munich tidak bermakna itu.
Arturo Vidal  membetulkan komennya mengenai kapten dan pemain bintang Selecao das Quinas. Pemain-pemain Bayern Munich menyatakan, tidak ada keraguan untuk Chile dan pasukannya tidak takut kepada siapa pun termasuk Cristiano Ronaldo .

"Saya tidak pernah mengatakan dusta yang keluar dari media," kata Vidal, yang dipetik oleh Amerika Syarikat. "Saya tidak pernah mengatakan dia adalah orang yang sombong, saya tidak akan bercakap tentang rakan sekerja seperti itu."


"Saya menghargai Ronaldo dan dia berhak menghormati saya," kata pemain bola sepak berusia 30 tahun itu.


Menurut Vidal,
Cristiano Ronaldo adalah seorang lelaki yang sangat baik. "Cristiano sangat baik kepada anak saya, Alonso," jelasnya.

"Morata (Alvaro, bekas rakan sepasukan di Juventus) membawa
Cristiano Ronaldo ke ruang ganti di Madrid dan mengambil masa untuk mengambil gambar dengannya dan memberinya baju yang ditandatangani," tambah Vidal.

Arturo Vidal  dan skuad Chilenya baru saja menghapuskan Portugal untuk maju ke final menentang Jerman

0 komentar: